Buitenschoolse opvang

Wij werken samen met de buitenschoolse opvang (BSO) Wheermolen (onderdeel van Stichting Kinderopvang Purmerend).
Leerlingen van KC Wheermolen, die gebruik maken van deze voorziening, worden na schooltijd opgehaald door pedagogisch medewerkers en gaan samen met hen naar de opvangruimte.
Kinderen die gebruik maken van de voorschoolse opvang, gaan om 8.20 uur naar hun klas.
Alles handig onder 1 dak in hetzelfde kindcentrum!

Wij dragen zorg voor een goede overdracht aan deze medewerkers, zodat u als (werkende) ouder er op kan vertrouwen dat de opvang van uw kind voor of na schooltijd veilig is geregeld.

Wilt u meer weten over BSO Wheermolen? Klik kan hier!. U wordt doorverwezen naar de website van stichting Kinderopvang Purmerend.

Leerlingen aan het woord

"In de klassen zitten niet te veel en niet te weinig kinderen."

"Als je je niet fijn voelt kun je altijd naar leraren gaan en dat is best fijn."